POP UP butikas “Nuotakos spinta ant ratų” 2018m.
dalyvavimo sąlygos

2018 m.

VILNIUS vasario 3d

KLAIPĖDA vasario 24d

KAUNAS kovo 4d

 

  1. Registracija į renginį vyks lapkričio-sausio mėnesiais.
  2. Pardavimui priimamos TIK vestuvinės suknelės (jokia kita vestuvių atributika nepriimama).
  3. Dalyvavimo mokestis – 29 Eur registruojantis iki 2017.12.01. Registruojantis nuo 2017.12.02 - 39Eur.  Registruojantis po 2018.01.01 kaina 45Eur. Registracija baigiama 2018.01.21d. 2017m dalyvėms taikoma nuolaida, ją raiste pakartotinai registruojantis naudojant jūsų profilį svetainėje www.nuotakosspinta.lt 
  4. Dalyvavimo mokestis leidžia klientui pardavinėti ne daugiau nei 2 sukneles. Norint pardavinėti daugiau suknelių susisiekite su Organizatoriais info@mydaydress.lt.
  5. Organizatorius pagal šį Susitarimą įsipareigoja už atlyginimą savo vardu organizuoti ir vykdyti Klientui priklausančių prekių pardavimą renginio POP-UP Butikas „Nuotakos spinta ant ratų 2018“ vyksiančio 2018 m. vasario-kovo mėn nurodytuose miestuose.
  6. Organizatorius įsipareigoja savo lėšomis ir jėgomis organizuoti bei vykdyti Kliento prekių pardavimą ir atlikti visus su prekių pardavimu susijusius veiksmus, įskaitant prekių perdavimą ir pinigų priėmimą.
  7. Klientas už šios Susitarimo pagrindu vykdomą prekių pardavimą moka Organizatoriui mokestį nurodytą 3 punkte, kuris sumokamas Susitarimo pasirašymo metu ir yra negrąžinamas nepriklausomai nuo to ar prekės yra parduodamos, ar ne.
  8. Kliento suknelės pardavimu rūpinasi Organizatoriai, Klientui dalyvauti nereikia.
  9. Suknelės parduodamos už registracijos metu Kliento nurodytą kainą.
  10. Vestuvinės suknelės turi būti išvalytos ir sutvarkytos. Klientas atsakingas už priduodamos suknelės būklę.
  11. Organizatorius priimdamas prekes prekių kokybės netikrina ir jokiomis aplinkybėmis neatsako už žalą padarytą Kliento prekėms.
  12. Registruojantis svetainėje Klientas turi pateikti vieną profesionalią vestuvinės suknelės nuotrauką, pageidautina visu ūgiu, kuri bus viešai naudojama renginio metu.
  13. Organizatoriai pasirūpina Kliento suknelės eksponavimu renginyje, konsultantai rūpinasi jos pardavimu, padeda pirkėjoms matuotis sukneles, rūpinasi, kad suknelės nebūtų sugadintos ar išteptos. 
  14. Pardavus prekes, Organizatorius ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas perduoda Klientui už prekes gautas pinigines lėšas. Piniginės lėšos Organizatorių pasirinkimu perduodamos grynais arba pervedamos į Kliento nurodytą banko sąskaitą.
  15. Suknelės turi būti atvežtos ir atsiimtos nurodytu laiku, nurodytoje vietoje. Suknelės turi būti pristatytos ant pakabos, pparastame maišelyje. Už priduotas specifines suknelės pakuotes Organizatorius neatsako ir sukneles grąžins paprastame įpakavime. 
  16. Suknelių surinkimas - informacija ruošiama ir greitu metu bus pateikta.
  17. Neparduotas prekes Klientas privalo atsiimti - informacija ruošiama ir greitu metu bus pateikta.
  18. Klientui nurodytu terminu prekių neatsiėmus, prekės tampa Organizatoriaus nuosavybe. Išskyrus atvejus, jei sutarta yra kitaip. 
  19. Apie prekių pardavimą ir/ar atsiėmimą, Klientas informuojamas, registracijos metu nurodytu elektroninio pašto adresu.